niedziela, 23 października 2016

8. Risotto parmigiana - Tydzień włoski Lidl

Jakoś ostatnio nie miałam czasu na pisanie, choć tego samego dnia, już wypróbowałam pierwszy produkt z tygodnia włoskiego. Było to risotto z parmezanem. Pierwszy raz widziałam ten produkt w lidlu i mając od wyboru dwa smaki z parmezanem i szparagami wybór padł oczywiście na to pierwsze zwłaszcza, że ilość szparagów była jeszcze mniejsza niż parmezanu.


Wyglądało to naprawdę nieźle i mimo, że risotto nigdy nie kupowałam w proszku skusiłam się na tą wersję zwłaszcza, że nie miałam dziś ochoty gotować a to mogło załatwić dzisiejszy problem obiadu.



Po otwarciu zdecydowanie było czuć ser oraz nieco zaskoczył mnie fakt, że widziałam więcej proszku aniżeli ryżu. Sposób przygotowania był prosty po prostu wsypać całość do 550 ml wody, wymieszać i czekać aż się zagotuje i tutaj po zagotowaniu polecam jednak stać nad garnuszkiem i mieszać dość często gdyż niemieszany będzie się przypalał przez swoją gęstą konsystencję. Gdy całość już była gęsta a ryż średnio miękki doprawiłam solą i pieprzem, bo jednak bez tych dwóch przypraw całość była nieco nijaka. 


Ogólnie smakował mi ten produkt, choć ta ilość to raczej dla jednej osoby przez co, po tym małym obiedzie wciąż byliśmy nieco głodni. Pewnie zdarzy mi się kupić ten produkt ponownie, bo naprawdę fajnie mnie zaskoczył i był smaczny.

Miejsce zakupu: Lidl
Cena: 3.99 zł
Ocena 7,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz