wtorek, 18 października 2016

5. Naleśniki pieczone z czekoladą - Tydzień francuski Lidl

Nadrabiam powoli zaległości choć z tygodnia francuskiego został mi tylko krem kasztanowy ;). Dziś na deser zrobiliśmy w końcu naleśniki z czekoladą które kusiły wzrok na sklepowej półce jak i ceną 5,99 zł za opakowanie ośmiu ruloników. Bardzo również spodobał mi się sposób pakowania gdyż każdy naleśnik był zapakowany osobno w folie, co naprawdę jest fajnym pomysłem, gdyż nie zmusza nas do zrobienia wszystkich naraz w obawie zepsucia/wyschnięcia. Jak i z łatwością można zabrać do szkoły/pracy jako słodki dodatek.






Naleśniki są stosunkowo płaskie i zdecydowałam się spróbować je zrobić na trzy sposoby:



Na surowo: Były okej, ale chyba tylko tak mogę się o nich wypowiedzieć, smak nie był rewelacją, ale po prostu dało się to jeść. ciasto wydawało się dość gumowate.






Wersja smażona, tutaj dosłownie pomalowałam patelnie olejem pędzelkiem silikonowym. Jak widać bardzo ładnie się przypiekły i były bardzo chrupiące po takim potraktowaniu. zdecydowanie taka forma była o wiele lepsza.

Pieczona: Jak widać nie nabrały takich kolorów jak przy smażonych, ale również były dosyć chrupiące, ta wersja zajmuje trochę więcej czasu gdyż trzeba czekać aż piekarnik się rozgrzeje.



Całość oceniam dosyć pozytywnie. Nadzienie mogę przyrównać do nutelli, wydaje się go mało, ale taka ilość i tak wystarczy by się porządnie zasłodzić. Ciasto po obróbce cieplnej jest przyjemnie chrupiące i chyba to najbardziej podoba mi się w ich całokształcie. Wiadomo można samemu zrobić naleśniki z nutellą, ale nie zawsze jest na to czas, choć zależne jest to również od ilości domowników ;). Ciekawi mnie również wersja z mikrofalówki, ale takowej nie posiadam więc pozostaje piekarnik :).

Miejsce zakupu: Lidl
Cena: 5,99 zł
Ocena: 6,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz