środa, 19 października 2016

6. Snack Przysmak Świętokrzyski

Wydaje mi się, że większość z nas jadło Przysmak Świętokrzyski za dzieciaka w tym i ja. Wiedziałam, że są inne smaki oraz kształty. Sama strona producenta o tym nas informuje, jednak nigdy nie udało mi się dostać ani wypatrzeć żadnych innych oprócz tradycyjnych pszennych krateczek. Jednak ostatnio podczas wizyty w Megasamie żoliborskim w którym bywam naprawdę rzadko wyhaczyłam inny smak! Koło standardowych w czerwonym opakowaniu krateczek były poduszeczki w żółtym opakowaniu. Nie zastanawiając się nawet dwa razy od razu wylądowały w koszyku mimo braku ceny. 


Cena na rachunku okazała się jednak znośna bo zapłaciłam za nie 2,30 zł. Gdy pokazałam lubemu swoją zdobycz podsumował to słowami " Wiedziałam, że istnieją!" Rozbawił mnie tym nie miłosiernie. Zdjęcia już niestety pustego opakowania a tutaj skład:


Po euforii zdobyciu innego smaku pozostał czas na degustacje. Pierwsze smażenie było nieco nieudane, ponieważ strasznie szybko się przypalały. Lekko brązowe, już były gorzkie i nie dobre w smaku i nadawały się tylko do kosza. Następne było już lepsze i warto było je mieszać podczas smażenia gdy już zaczynają rosnąć i gdy już są wyrośnięte od razu wyciągać gdyż jak już wspominałam szybko się przypalają. Prawdopodobnie dlatego iż w przeciwieństwie pszennych kratek te są z ziemniaków.






Jak widać na zdjęciu nie rosną tak bardzo jak ich pszenny odpowiednik a wysmażenie całego opakowania to była zawartość połowy średniej miski. Całość musiałam posolić i dodałam również słodkiej papryki dla lepszego smaku. Całość oceniam dobrze, jednak Przysmak Świętokrzyski ma jedną całkiem sporą wadę, mianowicie po zjedzeniu większej ilości zaczyna się czuć ten tłuszcz który wchłonął w chrupki podczas smażenia. Dlatego my kupujemy go na przysłowiowy raz na ruski rok ;) 

Miejsce zakupu: Mega Sam Żoliborski 
Cena: 2,30 zł
Ocena: 6,3/10



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz