wtorek, 11 października 2016

2. Bakoma Bio

Dzisiaj testuje nowość od bakomy Jogurt Bio. Odkąd zobaczyłam reklamę chciałam się przekonać czy faktycznie jest taki Bio jak podaje producent. Szczerze mówiąc nie dowierzałam trochę tej reklamie, bo producenci z reguły mają coś do ukrycia w składzie a tu proszę! Skład ma naprawdę rewelacyjny jak na jogurt. Producent jednak może mieć sumienie czyste ;)





Jak widać udało mi się upolować trzy smaki widoczne na zdjęciu: truskawkę,wiśnię i jagodę są jeszcze w smaku morela oraz owoce leśne, jednakże tych smaków nie było dostępnych w carrefourze  a w zasadzie te co udało mi się kupić to i tak już były resztami na półce, co naprawdę cieszy, bo być może więcej producentów zacznie brać przykład z Bakomy. Opakowanie jest bardzo dobrze zaprojektowane wszystko to co powinno być jest na opakowaniu i całość wygląda naprawdę dobrze na białym tle kubeczka. Truskawek jest ciut więcej niż w typowych jogurtach owocowych. W każdym smaku była taka sama ilość owoców czyli 15% gdzie zazwyczaj w innych jest w okolicach 4-9%. To wciąż nie wiele, ale wiecie jak to jest jak się nie ma co się lubi... ^^. Cena jaką zapłaciłam za jedną sztukę to 1,79, ale wiem, że były w promocji ostatnio w Simply/Auchan po 1,49.  Jednak za produkt Bio uważam, że jest to dobra cena.


 Konsystencja samego jogurtu jest ku mojemu zaskoczeniu jest  gęsta, mi osobiście bardzo to odpowiada. Zapach jest przyjemny a smak wydaje mi się nieco lepszy od innych, jednak dawno również nie jadałam jogurtów więc mogę się mylić. Nie jest również bardzo słodki, co mogę zaliczyć jako jego zaletę. Nowość Bakomy naprawdę spełniła moje oczekiwania i jestem pozytywnie zaskoczona. Smaki które próbowałam są naprawdę kwestią gustu, kto i jaki woli owoc w jogurcie. Polecam 

Cena: 1.79
Miejsce zakupu: Carrefour
Ocena: 9/10











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz