środa, 12 października 2016

3. Creme Caramel - Tydzień francuski Lidl

Tydzień francuski za nami  a ja się wybrałam do najbliższego lidla w przedostatni dzień promocji. Nie powiem nie zostało już zbyt wiele produktów, ale udało mi się kupić trzy interesujące produkty. Pierwszym z nich jest Creme Caramel który znalazłam na lodówkach. Ten deser w sumie kupiłam w ciemno, bo nawet ceny nie było widać a jako, że uwielbiam karmel długo nie ociągałam się z zakupem tejże słodkości.


Jak widać deser został podzielony na sześć kawałeczków, które może i wielkością nie były idealne, ale sam widok już przyprawiał mnie o ślinotok, ale grzecznie poczekałam na degustacje by samej nie pić kawy. Przy nakładaniu już widziałam, jaki wilgotny jest spód biszkoptowy, bo zostało go trochę na pudełku przy nakładaniu. Pierwsza łyżeczka była zaskakujące albowiem pierwsze co poczułam to alkohol którego zdecydowanie nie pożałowali przy nasączaniu ciasta, ale wiadomo trunki zawsze są wyraziste w smaku, więc gdy zignorowałam tą część i skupiłam się na kremie było już o niebo lepiej. Krem jest słodki, puszysty i nie był mdły w smaku, naprawdę świetnie się uzupełniały z biszkoptem. Nigdy nie kupowałam, takich ciast, ale to było ciekawe doświadczenie i pewnie nie ostatnie.


Ciekawostką tutaj jest kraj w którym wyprodukowano ten deser, w zasadzie powinien być on w tygodniu włoskim aniżeli francuskim. Jak i sama nazwa "Deser....w stylu Creme caramel" dałam się nabić w butelkę ;) Na szczęście całość okazała się całkiem smaczna.

  
Tutaj wspomniany wcześniej alkohol oraz sam środek ciasta. Nawet mój tż który nie cierpi wszelakich napojów zawierających % to stwierdził, że było niezłe, ale byłoby jeszcze lepsze bez niego :). No, ale jak na zatwardziałego przeciwnika alkoholi zjadł nawet ze smakiem. Cena którą zobaczyłam na rachunku to 9.99 zł całkiem przyzwoita jak na 450 g ciasto. Czy kupiłabym jeszcze raz? Szczerze nie wiem, bo lista zakupów długa, ale jeżeli ktoś jest tym deserem zainteresowany i jest jeszcze w lidlu i nie przeszkadza mu dość wyrazisty smak alkoholu to polecam spróbować. 

Cena: 9.99 zł
Miejsce zakupu: Lidl
Ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz